9 Şubat 2015 Pazartesi

Güncel Akıllı Telefon Tavsiyeleri

O kadar çeşit o kadar model içinden bir türlü seçemiyorsunuz değil mi. hangi telefonu alsam hangisi daha iyi samsung mu iphone mi sony mi ne alsam diye çorba olan bir kafamız oldu. Bu telefon mevzusunu özetlemek gerekirse aslında işimize en çok yarayan en ucuz olan hangisiyse onu almak gerekiyor. Örneğin bahçeye gidip gelmek için mercedes almaya gerek yok torosta işimizi gayet iyi görür. :)
ben akıllı telefonda facebook, twiter gibi sosyal paylaşım sitelerini kullanmak dışında bir şey yapmıyorum diyorsanız, size kamerası 5-8 megapiksel kamerası olan hafıza çok düşük olmayan tüm telefonlar ideal. :) benim tavsiyem 500-TL ile 850-TL aralığında bir model.
Bu günlerde bu aralıkta ki modellerden birbirinden çokta farklı olmayan(kullanıcının çokda anlayamıyacağı kadarcık) bir kaç telefon modeli bahsedelim.

1- General mobile discovery2
2- Samsugn S3 Neo
3- Lenova S850
4- Casper Via V5
5- Asus zedefone 5


Fiyat ve özellik olarak birbirine yakınlar. her birinin kendine özgü artı ve eksileri mevcut. Marka, servis, kasa, yada kamera tercihleri değiştirebilir. Ben kendi sıralamamı yaptım sizde kıyaslama sitelerinden özelliklerini kıyaslayabilir yada tipi hoşunuza gideni alabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok: